“Niet gewoon een betere sales training, maar een beter bedrijf als gevolg van die training.”

Meesterschap van het beroep.
Briljant in de ogen van de klant.
Alle doelen van de organisatie behaald.

De Sales M.B.A. gaat over het ontdekken van de behoeften en wensen van de klant om daarna te voldoen aan deze specifieke eisen.

 

 

DE SALES M.B.A. AANPAK

voorbereiden

Voltooi voor elk gesprek een stappenplan voor klanten door zowel “buiten de deur” als “binnen de deur” te kijken.

verkopen

Pas de vijf versnellingen van sales toe om te voldoen aan zowel de echte als de vermeende behoeften van de klant.

partneren

Identificeer waar je met de klant staat op het Relatie Spectrum, om zo elke gelegenheid te optimaliseren.

DE 5-DAAGSE TRAINING

40% INHOUD

  1. Wat is echt mogelijk?
  2. Trechtermanagement en verkoop ratio’s
  3. Stappenplannen voor klanten
  4. De vijf versnellingen van sales
  5. Verkopen van waarde, niet alleen prijs
  6. Creëren van langetermijn relaties

40% OEFENEN

  1. Oefenen gebeurt tijdens de training
  2. De inhoud wordt echt geabsorbeerd én begrepen
  3. Onmiddellijk na de training relevant voor het werk
  4. De ervarend leren programma’s houden elke dag boeiend én leuk
  5. Het programma is gecentreerd rondom ontdekkingsgericht leren

20% CERTIFICERING EN NATRAJECT

  1. Begint in de training en duurt tot een jaar na de training
  2. Dagelijkse Feedback en coaching door leidinggevenden
  3. Consistente dagelijkse toepassing van nieuw gedrag

MEER INFORMATIE? DOWNLOAD DAN HIER DE BROCHURE!

voorpagina-sales-mba1

AF EN TOE INTERESSANTE ARTIKELEN OVER SALES ONTVANGEN? MELD JE AAN VOOR ONZE MAILINGLIJST.

Dit is wat één van onze klanten over de Sales M.B.A. zegt:

Eagle’s Flight heeft Nestlé Professional zeer geholpen met het professionaliseren van ons sales apparaat. Nu het programma bijna 2 jaar draait zien we de positieve resultaten terug in onze verkoopcijfers en tevredenheid van onze (potentiële) klanten. We krijgen veelal verrassende reacties van onze klanten dat ze het gespreksniveau als zeer prettig en nuttig ervaren. De kracht van dit programma is dat het de dilemma’s en het achterhalen hiervan centraal stelt. Door dit te conditioneren, door middel van certificering, ontstaat er een gedragsverandering bij de verkoop die zorgt dat het een blijvend karakter heeft. Met als resultaat niet alleen blije (potentiële) klanten maar ook gemotiveerde verkopers!

Paul den Dunnen, Commercieel Manager Nestlé Professional

Wij vertellen u graag meer over onze ervaringen met de Sales M.B.A. Vraag een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan.